Regulamin

MILLOV.PL

Niniejszy regulamin obowiązuje od 26.05.2021


l. DEFINICJE

a. „Sprzedawca", „Sprzedający" - Millov Agnieszka Szymańska, ul. Potęgowska 16/15, 80-174 Gdańsk, NIP 7642552147.

b. „Sklep", „Strona" - sklep internetowy znajdujący się na stronie internetowej Sklep internetowy (millov.pl) 

oraz na jej podstronach.

c. „Klient", „Kupujący" - osoba fizyczna, która ukończyła, co najmniej 13 lat lub posiadająca, co najmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych, a w przypadku zamawiania produktów, co, do których konieczne jest osiągnięcie pełnoletności – osoba pełnoletnia, jak również osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która zawarła ze Sprzedawcą umowę o założenie konta w Sklepie lub bez zakładania konta w Sklepie złożyła zamówienie; pojęcie to oznacza również osobę, która nie posiada Konta i jest w trakcie składania zamówienia.

d. „Regulamin” – przedstawiony Regulamin.

e. „Konto” — konto Klienta założone przez niego w Sklepie zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie.

f. „Polityka" - Polityka prywatności i polityka plików cookies.

g. „Cookie” - plik tekstowy, w którym zapisywane są informacje przez serwer Sklepu na dysku twardym komputera Użytkownika. Informacje zapisane w pliku cookies serwer Sklepu może odczytać przy ponownym połączeniu się z tego komputera, lecz mogą być one odczytane również przez inne serwery lub innych użytkowników Internetu.

 

II. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klientów, polegających na umożliwieniu im sprzedaży towarów znajdujących się w asortymencie Sklepu za ceny podane na odpowiednich zakładkach Sklepu.

2. Przed dokonaniem rejestracji Konta lub złożeniem zamówienia Klient zobowiązany jest zapoznać się z treścią przedstawionego Regulaminu.

3. Treści prezentowane na stronach Sklepu, w tym ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, nie są ofertą handlową w rozumieniu przepisów art. 66 i 66(1) Kodeksu cywilnego, lecz zaproszeniem do składania ofert.

4. Sprzedawca może dokonywać modyfikacji asortymentu oraz cen produktów w  Sklepie, przeprowadzać i odwoływać akcje promocyjne towarów. Zmiany nie mają wpływu na zawarte już z Klientami umowy sprzedaży poszczególnych towarów.

5. Zdjęcia i opisy towarów znajdujące się na stronie głównej oraz pozostałych zakładkach  Sklepu stanowią własność  Sprzedawcy tych towarów. Zabrania się kopiowania, materiałów lub ich części na innym serwisie internetowym.

6. Ceny produktów znajdujących się w asortymencie Sklepu są wyrażone w złotych polskich. Podane w Sklepie ceny towarów nie obejmują kosztów dostawy.

7. Dokonanie zakupu w Sklepie może nastąpić bez zakładania Konta lub po jego założeniu.

8. Koszty dostawy towaru zakupionego w Sklepie, poza akcjami promocyjnymi, ponosi Kupujący.

 

III. KONTO KLIENTA

1. Założenie Konta Klienta odbywa się poprzez wypełnienie wszystkich obowiązkowych pól formularza rejestracji, dostępnego w zakładce  Sklepu. Formularz stanowi ofertę Sprzedawcy skierowaną do potencjalnego  Klienta w przedmiocie zawarcia umowy o założenie Konta w Sklepie. Do wysłania formularza i zakończenia procedury rejestracyjnej w Sklepie niezbędna jest akceptacja Regulaminu i Polityki.

2. W formularzu należy podać: imię i nazwisko, adres e-mail, hasło. Podany adres e-mail oraz hasło będą po założeniu Konta służyć do logowania się na nie. 

3. Kliknięcie w przycisk założenia Konta przez osobę, która wypełniła formularz rejestracyjny, jest równoznaczne z przyjęciem oferty Sprzedawcy, o której mowa w ustępie 1 niniejszego paragrafu. Z tą chwilą między Sprzedawcą, a osobą, która wypełniła formularz rejestracyjny dochodzi do zawarcia umowy o założenie Konta w Sklepie.

4. Po założeniu Konta Klient ma możliwość: edycji swoich danych, w tym dodania innego adresu do doręczeń zamówień niż adres wskazany w formularzu, składania zamówień, podglądu historii ostatnich zamówień i innych usług dostępnych w Sklepie oraz uzyskania kuponów rabatowych.

 

IV. OFEROWANE TOWARY

1. Sprzedający Millov oświadcza, iż wszystkie przedmioty oferowane w Sklepie są produkowane  przez Sprzedającego lub na jego zlecenie oraz są wolne od wad fizycznych i prawnych.

2. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby zdjęcia w jak najbardziej dokładny sposób odzwierciedlały rzeczywisty stan i kolor przedmiotów. Sprzedający informuje Klienta, iż odcienie i kształty z uwagi na specyfikę towaru mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistego wyglądu z uwagi na inna partię dostawy tkanin lub zmianę światła podczas robienia zdjęć produktów.

3. Oferowane przedmioty są wykonywane ręcznie, co nie daje możliwości zapewnienia pełnej powtarzalności przedstawianej oferty. Różnice te mogą dotyczyć w niewielkim stopniu zarówno koloru jak i kształtu przedmiotu w zależności od kolejnej partii produkcyjnej materiału.

4. Sprzedający zastrzega, iż produkty oferowane w zakładce "OUTLET” Mogą być niesymetryczne, posiadać delikatne plamki lub zaciągnięcia tkaniny, skazy wady uwidocznione są na załączonych zdjęciach.

 

V. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA I PŁATNOŚĆ

1. Sprzedaż towarów odbywa się na podstawie zamówień składanych przez Klienta. Klient ma możliwość złożenia zamówienia po zalogowaniu się do Konta albo bez takiego logowania po podaniu wszystkich danych niezbędnych do realizacji zamówienia.

2. Zamówienia można składać przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

3. Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 17:00 Sklep oferuje mailowe lub telefoniczne wsparcie przy składaniu zamówień. W celu skorzystania z pomocy należy wybrać jedną z form kontaktu wskazaną na podstronie KONTAKT.

4. W celu zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedawcą Klient w zakładkach Sklepu wybiera towary poprzez wybranie kolekcji, koloru oraz dokładnego produktu i dodanie ich do koszyka.

5. Towary znajdujące się w koszyku nie są jeszcze zamówione i Klient ma możliwość dodania do koszyka kolejnych towarów, usunięcia znajdujących się w nim produktów, również rezygnacji z dokonania zakupów.

6. W celu kontynuacji złożenia zamówienia, Klient powinien kliknąć przycisk „Dodaj do Koszyka".

7. Jeżeli Klient nie posiada Konta, to na tym etapie może je założyć lub skorzystać z opcji zakupu „bez Konta”, podając adres e-mail i dane niezbędne do realizacji zamówienia.

8. W przypadku gdy Klient wybierze opcję złożenia zamówienia bez zakładania Konta, wówczas do złożenia zamówienia niezbędna jest akceptacja Regulaminu oraz Polityki. Jeżeli Klient posiada Konto, może się na nie zalogować.

9. Na podstronie weryfikacji koszyka Klient ma możliwość dodania kodu rabatowego, wyboru sposobu płatności, miejsca dostarczenia towaru, a także sposobu płatności.

10. Wskazane w koszyku towary wraz z podaniem ich ilości, cen oraz wybrany sposób dostawy i płatności wraz z ich kosztem stanowią skierowane do Klienta przez Sprzedawcę zaproszenie do złożenia oferty zakupu tych towarów. Klient z chwilą kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę" składa Sprzedawcy ofertę zawarcia powyższej umowy.

11. Klient po kliknięciu przycisku „Zamawiam i płacę" zostanie przekierowany na stronę podmiotu realizującego płatności internetowe, chyba że wybrał inaczej. Dokonanie płatności odbywa się na podstawie regulaminu dostępnego na stronie podmiotu realizującego płatności internetowe. W przypadku odmowy przyjęcia oferty Klienta, płatność dokonana z góry jest w całości mu zwracana w terminie ustawowym.

12. Płatność odbywa się z góry tylko drogą elektroniczną. Dostępne są następujące sposoby płatności: szybkie przelewy, karta kredytowa, wpłata na konto, płatność blik.

13. W przypadku braku zapłaty za zamówienia w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia w Sklepie, zamówienie zostaje anulowane.

14. W celu dodatkowego potwierdzenia zamówienia, w szczególności zakładki ZAINSPIRUJ SIĘ Sprzedawca lub jego przedstawiciel może kontaktować się z Klientem telefonicznie lub mailowo.

15. Złożenie zamówienia wiąże się z obowiązkiem płatności za zamówienie.

16. Dokumentem sprzedaży, w przypadku zamówień złożonych za pośrednictwem Sklepu, jest dokument generowany automatycznie do każdego zamówienia.

 

VI. REALIZACJA ZAMÓWIENIA I DOSTAWA

1. Przewidywany czas realizacji zamówienia dostępny jest przy każdym produkcie - do 10 dni roboczych następuje wysyłka.

2. Czas realizacji zamówienia widoczny na karcie produktu liczony jest w oparciu o dni robocze (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem świąt ustawowo wolnych od pracy) oraz stanowi sugerowany średni czas realizacji, przedstawiony na podstawie czasu realizacji uprzednich zamówień dla tego produktu, który może ulec wydłużeniu.

3. Klientowi przysługuje prawo do rezygnacji z zamówienia na etapie jego realizacji przed wysyłką, w przypadku wydłużenia realizacji zamówienia lub wystąpienia tymczasowego braku magazynowego, poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres elektronicznej skrzynki pocztowej podanej na Stronie.

4. Dostawa następuje przesyłką kurierską z magazynu Sprzedającego na adres wskazany przez Klienta. Nie jest możliwy odbiór osobisty.

5. Klient jest informowany o kosztach związanych z dostawą oraz sposobem płatności przed złożeniem oferty dotyczącej zakupu towarów znajdujących się w koszyku.

6. O przewidywanym terminie doręczenia zamówionych towarów oraz statusie zamówienia Sprzedawca informuje Klienta w osobnej wiadomości e-mail.

7. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub brak możliwości dostawy zamówionych przedmiotów, wynikające z okoliczności leżących po stronie Kupującego, jak np. błędnie podany adres wysyłki, adresu e-mail lub nr telefonu w przypadku paczkomatów.

8. Klient ma możliwość sprawdzenia stanu przesyłki, otwarcia jej i sprawdzenia kompletności zamówienia w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Sprzedawca zaleca sporządzenie protokołu szkody oraz powiadomienie Sprzedającego.

 

VII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1.Przedmiotem sprzedaży jest rzecz nieprefabrykowana (realizowana indywidualnie pod zamówienie Konsumenta z wyborem tkanin wzorów i kolorów), wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (art. 38 pkt 3 Praw Konsumenta). Odstąpienie przez konsumenta od umowy, której przedmiotem była rzecz wytworzona ściśle według przedstawionej przez niego specyfikacji, powodowałaby po stronie przedsiębiorcy istotne trudności w jej późniejszym zbyciu na rzecz innego nabywcy.

Wobec powyższego, co do zasady konsument nie może odstąpić od umowy dotyczącej rzeczy nieprefabrykowanej, zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.

 

 

 

VIII. WYMIANY TOWARU

1. Klientowi przysługuje prawo do wymiany wadliwego towaru, który został mu dostarczony pierwotnie w ramach zamówienia, w terminie 14 dni, na towar identyczny wolny od wad. Termin do wymiany towaru wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta, weszła w posiadanie rzeczy.

2. Aby skorzystać z prawa wymiany towaru Klient powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o wymianie towaru w drodze jednoznacznego oświadczenia pocztą elektroniczną e-mail millov.kontak@gmail.com .

3. Aby zachować termin wymiany towaru wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu odstąpienia od umowy.

4. Prawo wymiany towaru nie przysługuje w odniesieniu do umów, których przedmiotem są produkty z zakładki Zaprojektuj Sam, realizowane pod indywidualne zamówienie. Wyjątkiem jest otrzymanie produktu uszkodzonego z wadą lub skazą.

5. W przypadku wymiany towaru Sprzedawca przesyła Klientowi nowy produkt, wolny od wad fabrycznych, zgodnie z czasem realizacji widocznym na karcie danego produktu w Sklepie, liczonym od dnia otrzymania od Klienta produktu wadliwego. Wymiana obowiązuje tylko na ten sam produkt - ten sam wzór, kolor oraz rozmiar.

6. Klient powinien odesłać wadliwą rzecz do Sprzedawcy niezwłocznie,nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował o prawie do wymiany. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.

7. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu wadliwej rzeczy.

 

IX. REKLAMACJA TOWARU

1. Każda rzecz kupiona w Sklepie może być reklamowana, zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu cywilnego dotyczącymi rękojmi, jeżeli w ciągu dwóch lat od jej wydania Klientowi, stwierdzona zostanie wada stanowiąca o jej niezgodności z umową.

2. Reklamacje, niezgodność towaru z zamówieniem, skazy  oraz szkody powstałe podczas transportu powinny być natychmiast zgłaszane pisemnie na adres

Millov, Agnieszka Szymańska

ul.Potęgowska 16/15,

80- 174 Gdańsk.

Adres e-mail millov.kontakt@gmail.com Korzystając z formularza odstąpienia od umowy znajdującego się poniżej.

 

3. Po uprzednim kontakcie ze sprzedającym - reklamowany towar należy odesłać na adres

Millov, Agnieszka Szymańska ul. Dąbrówki 84/3 80-034 Gdańsk.

4. Sprzedający rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od otrzymania zwrotu.

5. Reklamacja nie przysługuje w przypadku naturalnego zużycia części towaru, rażącego zaniedbania towaru, uszkodzeń mechanicznych oraz uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania oraz dbania o towar.

6. W przypadku uwzględnienia reklamacji towar zostaje wymieniony na nowy - pełnowartościowy.

7. W przypadku kiedy wymiana towaru nie będzie możliwa wynikająca z braku wzoru lub produktu który był reklamowany , Sprzedawca – na podstawie wcześniejszych ustaleń z Klientem – zwróci równowartość ceny produktu lub zaproponuje inne, dostępne produkty w Sklepie Millov.pl 

X. POLITYKA COOKIES

Do prawidłowego korzystania z Konta, a także złożenia zamówienia wymagane jest włączenie obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej, służących do utrzymania: sesji Klienta po zalogowaniu się do Konta, procesu składania zamówienia i prawidłowego działania strony www oraz celów statystycznych. Możliwe jest następnie ich skasowanie poprzez odpowiednie opcje dostępne w przeglądarce internetowej lub za pomocą innego oprogramowania.

 

XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

1. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne, zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego Regulaminu, które w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie.

2. Wszelkie spory wynikające z realizacji postanowień niniejszego Regulaminu strony będą starały się w pierwszej kolejności załatwiać drogą porozumienia. W razie jego braku spory podlegają rozstrzygnięciu przez sąd powszechny właściwy według przepisów ustawy Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. 2020, 1575).

3. Skorzystanie z dostępnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest możliwe po zakończeniu procedury reklamacyjnej i ma charakter dobrowolny - obie strony muszą wyrazić zgodę na postępowanie. Sprzedawca w każdej indywidualnej będzie osobno wyrażał zgodę bądź jej odmawiał, na korzystanie z pozasądowego rozwiązywania sporów z Klientami.

4. Adres poczty elektronicznej Sprzedawcy millov.kontakt@gmail.com

5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego.

 

ZAŁĄCZNIK Nr 1

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

- DANE SPRZEDAJĄCEGO ( MILLOV AGNIESZKA SZYMAŃSKA )

– KLIENT  (*) niniejszym informuję/informujemy (*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży

następujących rzeczy (*) 

 

– Data zawarcia umowy (*) /odbioru (*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data